رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی به چه شکل است؟

خب، همانطور که در بالا اشاره کردیم رپورتاژ آگهی اینترنتی، در ماهیت شباهت بسیاری به نسخه چاپی آن دارد. در این روش تبلیغاتی معمولاً شرکت ها به منظور برندسازی یا معرفی کسب و کار و محصولات خود، یک گزارش یا یک مطلب آموزشی را تهیه می کنند.

در مرحله بعد، این گزارش جهت انتشار به خبرگزاری ها، وب سایت های معتبر در حوزه کاری مرتبط یا وب سایت های پربازدید ارائه می شود. سپس، وب سایت های منتشر کننده رپورتاژ آگهی در ازای دریافت مبلغی مشخص، اقدام به انتشار این گزارش می کنند.

این مقاله را هم از دست ندهید

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئوی سایت تان دارد؟

نمونه ای از رپورتاژ آگهی اینترنتی

گفتنی است که ماهیت اینترنت باعث شده است که تبلیغات و رپورتاژهای آنلاین شکلی جدید بگیرند. به این ترتیب شرکت ها می توانند همزمان از متن، تصویر و ویدئو برای انتقال بهتر پیام به مخاطب استفاده کنند. با این حال، ارائه رپورتاژ آگهی به صورت نوشتاری مزایای بسیاری برای کسب و کار آنلاین شما خواهد داشت. شاید بپرسید چه مزایایی؟ در پاسخ به سوال شما تنها به یک کلمه نیاز دارم، سئو!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.