مسیر ثروت به سبک مجید صدر

مجید صدر کیست ؟

مجید صدر کاشانی یکی از مدرسین حوزه موفقیت است که توانسته در سالهای اخیر حرف های زیادی در بحث استقلال مالی، مسیر ثروت ، بازاریابی و کسب ثروت به روش ایرانی اسلامی داشته باشد.

بازاریابی پارتیزانی

بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) ، مفهومی است که اول بار توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان “بازاریابی پارتیزانی” در سال ۱۹۸۲ تشریح شد.

مجید صدر

لوینسون د راین کتاب روشهای غیرسنتی، کم هزینه و یا بی هزینه بازاریابی رامعرفی کرد.

لوینسون پیرامون بازاریابی پارتیزانی که در آن کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک راهدف قرار داد و از مزیت تاکتیک هایبازاریابی پارتیزانی برای این گونه شرکت ها نوشت.

پرسش وی ساده بود: چگونه یک موسسه کوچک با بودجه بسیار اندک می تواند با شرکت های بزرگتر رقابت کند؟

استراتژی خلاق برای یک بازاریاب پارتیزانی ،مشابه “برنامه بازاریابی “برای یک بازاریاب سنتی است بااین استثناءکه استراتزی خلاق تنها برمفادومصالح بازاریابی ؛پیام ومحتوای انها تمرکز دارد.

بازاریابی ویروسی

یک تکنیک بازاریابی که با بهره برداری از شبکه های اجتماعی موجود به دنبال افزایش نمایی آگاهی از برند از طریق یک فرایند ویروسی مانند انتشار یک واگیراست.

بازاریابی ویروسی (Viral Marketing) به معنای عرضه تسهیلاتی به طور مجانی و دادن اجازه به افراد برای انتقال آن به دیگران است.

بازاریابی ویروسی هر استراتژی است که افراد را به انتقال پیام بازاریابی به دیگران تشویق می‌کند و ایجادکننده امکان رشد ترویجی در نمایش و نفوذ پیام است.

Leave A Reply

Your email address will not be published.